Doorgroeien van Virtual Assistant naar boekhouder?

Bij SDJ Finance hoef je dit niet alleen te doen!

Plan een kennismakingsgesprek!

 

Klaar voor een nieuwe stap in jouw ondernemers carrière?

 

Jij als financiële VA houdt je al bezig met de cijferkant van een onderneming. Eigenlijk heb je de ambitie om door te groeien naar een echt administratiekantoor maar je weet niet zo goed waar je moet beginnen. Opleidingen bieden geen tot weinig praktijk ervaring en je wilt eigenlijk ook niet inleveren op inkomen en vrijheid om deze ervaring op te doen.

Zoek dan niet verder! Deze kans is speciaal voor jou.

SDJ Finance leid jaarlijks een klein groepje financiële VA's verder op tot echt 'Cijfer Queens' met training on the job en direct de mogelijkheid om een klantenbestand op te bouwen.

Ben jij klaar om het avontuur aan te gaan?

 

Het is tijd om je skills te gaan gebruiken!

 
Jij kan dit ook!

Waarom financiële VA's opleiden?

Veel boekhouders stoppen met het vak omdat ze een burn-out hebben of met pensioen gaan. Dit terwijl de vraag naar goede boekhouders alleen maar groeit door het toenemende aantal ZZP-ers, freelancers en andere vormen van bedrijvigheid en ondernemerschap. 

De vraag is groot, de druk is hoog en we zijn met véél en véél te weinig. Laten we eerlijk zijn. Het boekhoud vak heeft de reputatie van 'niet sexy' en 'stoffig' terwijl dat helemaal niet nodig is!

Ondernemers hebben behoefte aan gedreven, communicatiefvaardige en enthousiaste ondersteuning. Het liefst van mensen die zelf ook ondernemend zijn. En juist deze kwaliteiten vinden wij terug bij VA's. 

    ✓  Communicatief sterk

   ✓  Gedienstig

   ✓  Punctueel

   ✓  Georganiseerd

èn

   ✓  Ondernemend

Daarnaast is er vaak een lekkere portie ambitie en gewilligheid om door te leren. Daarom heeft ondernemend Nederland jou nodig!

Plan een kennismakingsgesprek!

 

Maak kennis met...

SDJ Finance Franchise training van VA tot boekhouder

Ben jij klaar om de nodige stappen te zetten naar een nieuwe carrière?

Tijdens dit traject nemen wij je mee in alles dat komt kijken bij het runnen van een administratiekantoor. Van software keuzes, omliggende zaken die georganiseerd moeten worden en natuurlijk vakinhoudelijke kennis. 

    ✓  Bouw direct je eigen klantenbestand op

    ✓  Leer het vak met training on the job, onder begeleiding van een ervaren boekhouder

   ✓  Geen eindeloze investeringen zonder direct resultaat

   ✓  Voordelig gebruik van software en persoonlijke support zodat je het beste resultaat aan je klanten kan bieden.

Het programma

 

September 2024

De basis

In september beginnen we met de basis:

  • Wat is het eindproduct : de jaarrekening
  • Hoe verwerk je snel, efficiënt en compleet de administratie
  • Alles over de aangifte omzetbelasting
  • Welke soorten software ondersteunen jouw werkzaamheden het beste

 

Oktober 2024

Training on the job!

In deze periode nemen wij je mee in het verwerken van administraties en aangiften omzetbelasting. Hoe stel je prioriteiten en zorg je dat het werk op tijd af komt.

  • 1 op 1 begeleiding
  • Voldoende administraties om praktijk ervaring op te doen
  • Controle van een ervaren boekhouder voor foutloos resultaat
November 2024

Jaarafsluitingen en jaarrekening

Wat komt er allemaal kijken bij het afsluiten van een jaar.

  • Hoe stel je een jaarrekening op
  • Fiscaal advies gericht op verschillende ondernemertypes
  • Hoe kan je de software voor je laten werken
  • Hoe leg je begrijpelijk een jaarrekening uit
December 2024

Voorbereiding nieuwe jaar

We gaan het hebben over alle omringende dingen die bij een administratiekantoor horen:

  • Planning
  • Uitstelregeling
  • Vooraf ingevulde aangiften
  • Aangiften inkomstenbelasting
Januari 2025

BTW maand en jaarafsluiting

Nog een maand praktijk training!

  • Verwerken van administraties
  • BTW aangiften
  • Jaarafsluiting
Vanaf februari 2025

Training on the job!

Het echte werk gaat beginnen!

  • Jaarafsluitingen
  • Jaarrekeningen
  • Aangiften inkomstenbelasting
  • Klantbesprekeningen
 
 
Hallo daar!

Ik ben Sabine.

Lees mijn verhaal  ➝

Ik vind iedere ondernemer facinerend. De passie, de drijfveren en de wil om er iets moois van te maken is aanstekelijk.

Als boekhouder heb ik dagelijks met fantastische en inspirerende ondernemers zoals jij te maken. Mijn doel is om jou zoveel mogelijk 'adminstratiepijn' te ontnemen.

Door zoveel mogelijk te automatiseren en van de nieuwste technieken gebruik te maken blijft er tijd over voor jou! En dat is waar jouw onderneming om draait.

 

Dit aanbod is voor jou als..

  • Je graag door wilt groeien naar boekhouder maar niet goed weet waar je moet beginnen
  • Je onder begeleiding het vak wilt leren met de nacontrole van een ervaren boekhouder
  • Je direct omzet wilt kunnen genereren met het werk dat je doet zonder eindeloze investeringen
  • Je de vrijheid en controle over je eigen agenda wilt houden
  • Je gebruik wilt maken van de voordelen van een groter kantoor (Office assistent, voordelig gebruik software en opvang van collega's als je op vakantie gaat!)

 

Vraag nu een gesprek aak!

Het begeleiden en geven van training kan uiteraard niet gratis. Maar we willen ook de drempel om te starten zo laag mogelijk voor je houden. 

Om je de mogelijkheid te geven om te groeien met een zo laag mogelijke startinvestering, is de franchise opgebouwd in drie fases. Bij de meeste franchise organisaties is het gebruikelijk dat er een percentage van je omzet wordt ingehouden. Dit doen wij niet. Wel groeit de franchise bijdrage mee met je omzet. Wanneer jij groeit, groeit jouw behoefte aan support en backoffice namelijk met jou mee. De stijging van de bijdrage zit dus met name in de dekking van de kosten.

Wil je op op een gegeven moment op eigen kracht verder? Dan vinden wij dat jammer, maar dat kan natuurlijk wel! Er zijn verschillende uitstap scenario's welke verder worden toegelicht tijdens het kennismakingsgesprek.

Fase 1

€500 p/m

Tot een omzet van €40.000

In deze opstartfase begin je met het basisbedrag. Hiervoor krijg je:

  • Wekelijkse training (in groepsverband en 1 op 1) tussen september en februari
  • Toegang tot VA voor het ondersteunen bij de planning en omliggende administratieve taken
  • Controle & Feedback van ervaren boekhouder
  • Verdeling van de binnenkomende leads
  • Backoffice & collega's voor support en ondersteuning
  • Jaarlijks Teamuitje
  • Eigen pagina op de website
PLAN EEN GESPREK

Fase 2

€750 p/m

€40.000 - €80.000 per jaar

In de groeifase neemt jouw behoefte aan backoffice support toe en daarmee stijgt dus ook jouw bijdrage.

  • Tweewekelijkse 1 op 1 om te zien waar je behoeften liggen en wat jij als kantoor nodig hebt om de groei te kunnen doortrekken.
  • Toegang tot VA voor het ondersteunen bij de planning en omliggende administratieve taken
  • Controle & Feedback van ervaren boekhouder
  • Verdeling van de binnenkomende leads
  • Backoffice & collega's voor support en ondersteuning
  • Jaarlijks Teamuitje
  • Eigen pagina op de website
PLAN EEN GESPREK

Fase 3

€1000 p/m

Vanaf een omzet van €80.000

In de stabilisatiefase kan je niet meer zonder jouw backoffice support. Daardoor hou jij ruimte om persoonlijke contact met je klanten te onderhouden.

  • Maandelijkse 1 op 1 check-in om te zien waar jouw behoeften liggen en waar er ruimte is voor verdere optimalisatie.
  • Toegang tot VA voor het ondersteunen bij de planning en omliggende administratieve taken
  • Controle & Feedback van ervaren boekhouder
  • Verdeling van de binnenkomende leads
  • Backoffice & collega's voor support en ondersteuning
  • Jaarlijks Teamuitje
  • Eigen pagina op de website
PLAN EEN GESPREK

Gebruik van software

Op basis van gebruik

Toegang tot:

  • Simplicate- project management en relatie beheer (verplicht)
  • Nextens - Fiscale software (verplicht)
  • Eigen mailadres + evt Office 365 business
  • Exact Online (optioneel)
  • Blue10 Scan & Herken (optioneel)
  • MoneyMonk (optioneel)
  • E-boekhouden (optioneel)
  • MoneyBird (optioneel)
  • Minox (optioneel)
PLAN EEN GESPREK

Plan een kennismakingsgesprek!

 

Veel gestelde vragen